Tuesday, June 28, 2011

Mornarski swap poklončić

Radi se o Mornarskom swapu koji je pokrenula Isidora na svom blogu :)

Nakon nestrpljivog iščekivanja, stigala je i pošiljka za mene:

Odlična torba s morskim motivima

 Salvete - jeeej za moj decoupage :D


Razglednica sa slikom Brijuna s lijepom porukom :)

Moram reći da mi se sve jako sviđa, a torbe obožavam i ovo je pun pogodak :)

Nakon puno razmišljanja, evo što sam ja smislila za Loredanu:


Mornarska narukvica od crvenog tila, bijele čipke, plavog pliša i lanca.


Okvir za slike koji ima detalje ribarske mreže za koju su se uhvatile školjke :



I ovako je paketić poslan u nadi da se školjkice neće smrviti... :


8 comments:

  1. Oooo, koji savršen poklon, torba je fantastična!!
    A ni tvoji pokloni ne zaostaju niti malo:))

    ReplyDelete
  2. Bravo cure,odlična "primopredaja"!

    ReplyDelete
  3. Super pokloni i lijep blog idem još malo razgledati. Pozdrav.

    ReplyDelete
  4. Predivni pokloni...jako mi se sviđa tvoj rad!!! Pozdrav :))

    ReplyDelete
  5. Hvala draga što ti se sviđa, i što si tako lijepo sve opisala, a naročito što ti se sviđa. Veliki mornarski pozdrav . Loredana.

    ReplyDelete
  6. Krasni pokloni nadam se da uživate u njima!

    ReplyDelete

Hvala na komentaru :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...