Tuesday, July 12, 2011

Knock the world right off its feet

Ja sam na odmoru. I nisam sa sobom ponijela materijal za izradu svakakvih stvarčica (osim olovaka i pastela).
Ali zato imam svoj Photobucket. I fotografije na njemu koje još niste vidjeli.







Tražila sam svugdje kako zaštiti fotografije. Ovo što sam ja učinila (napisano ''Olija Art'') je watermark (vodeni žig). 
Ne znam postoji li način kako se on ispravno koristi, i je li to dobra zaštita od zloupotrebe. Mislim, može li se taj vodeni žig lako odrezati ili obrisati u Photoshopu (ili se smatra da odrezana slika više nije ista slika)!?
A baš bi mi žao bilo da negdje nađem svoju sliku pod nečijim drugim imenom. Kada se o tome priča, valjda i takvo što postoji.
Bez obzira na sve, ja ću i dalje podijeliti svoje fotografije s vama ovdje i u svom albumu :)

3 comments:

  1. Fantastične fotke,tako su specifične i posebne , a znaš kako se kaže :Prilika stvara lopova! Nadam se da neće, jer je tvoj stil izniman...

    ReplyDelete
  2. Hvala, nisam nikad mislila da ću doživjet da mi netko kaže da imam izniman stil :D

    ReplyDelete
  3. Such beautiful photos of a rustic landscape. wonderfully tranquil feeling

    ReplyDelete

Hvala na komentaru :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...